مینادنت كمال افتخار را دارد كه پس از سال‌هـا تلاش مستمر، حاصل كـار خود را كه نرم افـزار جامع مدیریت دندانپزشكی مینادنت می‌باشد را به جامعه دندانپزشـكان تقديم نمايد.

جهت تماس کارشناسان نرم افزار مینادنت با شما، لطفا فرم درخواست دموی زیر را با دقت کامل نمائید.

معرفی نرم افزار مینادنت

نرم افزار جامع مدیریت مطب و کلینیک های دندانپزشکی مینادنت با همراهی بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی قابل ارائه در نسخه های ویندوز و تحت وب همراه با اپلیکیشن مخصوص پزشک اندروید و Ios در نسخه های مطب و کلینیک قابل ارائه میباشد. امکانات ویژه نرم افزار شامل:
  1. درمان، طرح درمان
  2. چارت گرافیکی دندان، چارت تخصصی پریودنتال
  3. لابراتوار
  4. حسابداری
  5. نوبت دهی
  6. انبار داری
  7. بیمه (درصدی، تعرفه ای، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی)
  8. پنل پیامکی و سامانه صوتی مینا آوا
  9. سیستم نمایشگر تلفن و ضبط مکالمات
  10. سیستم حضور و غیاب و اثر انگشت
  11. باشگاه مشتریان و امتیازدهی
  12. تکنولوژی هوشمند فرم ساز جهت شخصی سازی سلیقه ای
  13. اپلیکیشن مخصوص پزشک اندروید و IOS
جهت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

توانایی های نرم افزار مینادنت

سیستم پذیرش:

جستجوی سریع پرونده با استفاده از شماره پرونده یا حرف اول نام خانوادگی همراه با جستجوی پیشرفته.
سیستم وقت دهی به بیماران با شماتیک گرافیکی با امکان گزارش جهت ارائه به بیماران و پزشکان.
تقویم تعطیلات رسمی و روزهای کارکرد پزشکان جهت سهولت در سیستم وقت دهی در پذیرش.

سیستم جامع حسابداری:

ثبت خدمات ارائه شده به بیماران در هر جلسه درمان و امورمالی آنها به صورت هوشمند.
سیستم هوشمند کنترل چک و ثبت هزینه های مجموعه.
گزارش کلیه تغییرات در سیستم مالی جهت جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی.
گزارش های متنوع حسابداری در بازه زمانی، مانند: هزینه ها، کارکرد پزشکان با جزئیات درمان، دریافتی مجموعه، کنترل چک های دریافتی، لیست بیماران بدهکار، صورت حساب بیمار، نمودار کارکرد مجموعه، نمودار وضعیت ماهانه و سالانه مجموعه، صورت وضعیت طرف های حساب و ده ها گزارش متنوع دیگر..

سیستم کامل انبار:

کدینگ انبار به صورت کاملاً هوشمند، ورود کالا به انبار، صدور حواله جهت خروج کالا، گزارشات متعدد ورود و خروج کالا، تحویل کالا به پرسنل، سفارش کالا برحسب نقطه سفارش، کاردکس انبار.

سیستم بیمه:

امکان تعریف انواع بیمه های تعرفه ای و درصدی به همراه گزارشات کامل بیمه.

سیستم لابراتوار:

ثبت تاریخ تحویل، دریافت، شماره و رنگ دندان به همراه گزارشات کامل لابراتوار.

سیستم باشگاه مشتریان:

سهولت دسترسی پذیرش به پرونده و سوابق درمانی بیماران با امکان صدور کارت شناسایی توسط مجموعه برای مراجعین جهت معرفی مرکز و دسترسی آنها به گزارشات مربوط به اطلاعات پرونده، درمان های انجام شده، وقت ملاقات و صورت حساب.

سیستم SMS:

امکان ارسال SMS به بیماران به منظور یادآوری وقت ملاقات بعدی، تغییر آدرس مطب، تبریک تولد و مناسبتهای گوناگون و امکان ارسال پیام گروهی.
امکان ارسال SMS از مجموعه به مدیریت جهت دریافت گزارش فعالیت روزانه، هفتگی و ماهیانه.

سیستم امتیازدهی:

امتیازدهی به پزشکان و بیماران معرف با درنظر گرفتن درصدی از سود درمان به آنها به همراه گزارشات جامع امتیازدهی.

سیستم کالرآیدی و ضبط مکالمه:

نمایش اطلاعات مربوط به شخص تماس گیرنده و دسترسی سریع به امکاناتی از قبیل شماره پرونده، وقت های ملاقات بعدی، وضعیت صورت حساب، امکان یادداشت بر روی تماس ها و همچنین مشاهده کلیه تماس های وارده به مجموعه.

لیست نمایندگی و عاملیت های فروش نرم افزار مینادنت

قم

نماینده استان قم : مهندس حمیدرضا علیشاهی

۰۹۱۲۳۵۱۹۳۳۲

مشاوره حسابداری پیشرفته

شرکت خدمات مالی و مالیاتی

مینادنت

مینادنت برترین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندان پزشکی است که با داشتن امکانات و قابلیت های فراوان در اختیار جامعه دندانپزشکان کشور قرار می گیرد. امنیت بالا، امکانات فراوان، قابلیت تشکیل پرونده بیماران، کدینگ هوشمند و نمایش گرافیکی دندان تنها بخشی از امکانات این نرم افزار است.

ارتباط با ما

تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، بین سراج و باقری، طبقه فوقانی بانک شهر، نبش کوچه خنجری، پلاک ۱، واحد ۲

تلفن‌های واحد فروش و پشتیبانی: ۳ – ۰۲۱۷۷۷۴۳۵۰۰

نقشه گوگل